Chilllll

Kom iväg till skolan och klara faktist av att vara där hela dagen. Har varit täppt o snuvig men ville verkligen inte gå hem. Skolan idag har iallafall varit redigt chill med sköna lektioner och så, känner att jag faktist jobbat. Efter skolan då? Jodå de har varit bra hittills, gillade dock inte att det snöade så mycket när jag gick ut med hundarna... Men det är tur att jag har så fina vänner som följer med mig. Så jag umgicks lite med Linda, Therese och Jonas ett tag och vi hade tänkt att jag skulle sova hos Linda men så vart det inte... Hon sover förhoppnings hos mig i helgen istället! Nu ska jag ta och fixa lite bilder sen blir det till o åka hem o mysa ner sig i sängen eller soffan :$ Ha en fin kväll allihoppa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0