Läxor o shit...

Satte mig framför datorn för att jag skulle göra bildläxor som jag ligger efter med, tro på f*n att jag sätter på musik, loggar in på facebook, dv och bloggen.... Går seriöst aldrig som jag tänker mig. Jag tycker iallafall att nån kan ta sig hit och göra mina bildläxor, dom är hemska! Har föresten snart fixat klart alla bilder på mig och Nogger nu, så förhoppningsvis är alla klara till imorrn! Dom kommer dock ta en stund att ladda upp då jag ska till stallet och rida Nogger imorrn sen har jag ju träning på tisdag och på onsdag har jag luciaträning om jag inte minns helt fel? Sen på torsdag har jag ju träning igen hahah. Så aa, vi får se när jag hinner helt enkelt. Nu ska jag fortsätta med läxorna iallafall! Fortsatt trevlig kväll allesammans♥

Oredigerad bild på mig och Nogger.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0