To my friends...

Detta inlägg är tillägnat mina underbara vänner.
Linn Filander: Du är en bra tjej med ganska bra humor, omtänksam äru också, min fina lilla tjej.
.
Evelina Åhs: Haha jadu, du är helt gryyym Eve, våra galna tider i stallet asså gaah vad jag saknart! Du har grym humor och jag älskar när du blir lite sisådär småblond jag menar, vet du inte vad de är för skillnad på strumpor och sadlar? xD Haha jag älskar din humor den är bäst. Thats it!
.
Tom Söderek: Aldrig nånsin haft en bättre killkompis än dig, du är helt grym pöjken min. Alltid lätt o prata med och fattar de mesta osv... Tom, du är guld värd!
.
Jonas Lennartsson: Hehe jaaa, de har gått lite upp och ner för oss, men du ska veta att jag gillar dig hur du än är och det kommer jag att göra! Grym äru !
.
Alma Modin: Oooh god, alma du är helt underbar! Du är en ängel på jorden, du har humor av renaste guld och med dig blire inte en tråkig stund. Du finns om jag behöver prata, desamma gumman!
.
Rebecka Gunnarsson: Du är en jäkligt glad och fin tjej som jag verkligen gillar, det tog ett bra tag att bli kompisar även fast vi gick i samma skola länge och bor väldigt nära. Men jag är riktigt glad att jag lärde känna dig! Du är grym.
.
Sofia Bang: Ojoj vi har inte riktigt träffats på länge och det har verkligen gått upp och ner, vi har haft våra små bråk men det har alltid löst sig. Du var bland dom första kompisarna jag fick på Almbro, jag fastnade för dig direkt, och det ångrar jag aldrig! Älskar dig.
.
.
.
Det här är dom vännersom betyder allra mest för mig, visst jag har mååånga fler vänner men det är dom här som står mig närmast! Dom finns där i vårt o torrt o jag älskar dom någe enormt, hoppas alla ni ser det här nu. Och jag vill att ni tar åt er, för det är ni fan värda! Jag älskar er babes!

Kommentarer
Postat av: mamma

mamma då?? :(

2012-02-26 @ 15:12:43
Postat av: Evelina

Naaw<3 vi måste åka till stallet många gånger i sommar, vi MÅSTE bada med hästarna! :D

2012-02-26 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0