trött på mig själv.

Vet att jag inte har bloggat på många dagar nu igen men har njutit lite av somarlovet dom senaste dagarna faktiskt. I måndags (tror jag de var) cyklade jag och Rebecka till Ekeby kyrka där vi fotade massor och fikade lite gott. Sen kom Nathalie dit efter en stund och vi hade det allmänt chill. Sen cyklade vi hem till Rebecka där vi tre sen tillbringade natten. Vi hoppade studsmatta och hade massa tjejsnack och det var verkligen hur mysigt som helst! Sen i tisdags så var jag hemma och tog hand om hundarna och sen drog jag ner till pappa en sväng och var där en stund.Och igår gymmade jag med Linn, efter det kom mormor och hämtade mig och Loppan. Vi drog hem till mormor där vi sen sov till idag. Känner faktiskt att jag förtjänade att vila och bara umgås lite nu. Men ikväll jäklar ska jag fixa bilder så ni har! Annars kan jag ju tala om att vi åker till Norrland i helgen, oklart vilken dag det blir ännu. Tim ska vara hemma själv då han jobbar så det blir bara jag och mamma som åker upp, men det blir skönt. Men nu ska jag försöka mig på ett bildspel till kyrkan imorrn.. Vi hörs♥
Finaste Rebecka i måndags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0