men hej!

Vet att jag har varit usel på att blogga nu dom senaste dagarna men jag har seriöst inte haft någon som helst lust... Har iallafall några bilder att visa er ikväll om jag hinner/orkar fixa dom. Nu är vi iallafall hundvakt åt Bosse och han ska faktiskt sova hos oss. Han åker inte hem fören imorgon kväll. Så ikväll blir det soffhäng med mamma och Bosse då. Ni har iallafall inte missat så mycket.. Igår var det middag hemma hos mormor och det var väl trevligt och så men det fick ju en mindre bra avslutning då mamma skulle hjälpa Tim få igång sin traktor och ramlar på rullgruset. Så mamma har skadade händer samt lite uppskrapat ben, men hon överlever nog. Det var ju tur i oturen att hon inte slog i huvudet och åkte på en hjärnskakning eller något sånt. Annars har det inte hänt så mycket, jag har gått på en del gudstjänster under påsken. Men nu ska jag försöka gosa lite med Bosse, vi hörs kanske sen!
Bosse♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0