15 år

Ja, hurra hurra för mig!! Nej men typ...
Hur som helst, idag är det min födelsedag. Har fått några paket av mamma redan men har några kvar där hemma till kvällen. Förhoppningsvis har även min bror kommit ihåg att köpa nåt men det vet man aldrig. Just nu sitter jag iallafall och väntar på bussen här i Lanna... Känner mig lite som en dränkt råtta faktiskt. Har ju regnat en del nu på kvällen så mina händer, ja dom skriver segare än någonsin tror jag. Men eftersom det regnade så förbaskat nu så red vi inte utan vi gick en liten promenad med hästarna för hand och då fick även Marinas son följa med på promenaden. Och efter den gav vi bara  hästarna lite mat och så. Och nu sitter jag här o hör på när regnet smattrar mot busskurens tak. Troligtvis har jag ingen lust att blogga ikväll men vi får se. Mirakel kan ske ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0