Helt mållös

Nu har jag precis varit ute och ridit Lycka och det gick såååå bra! Åkte ut med Sandra vid nio, tog med mig borste  och träns ner till hagen och sen gjorde jag iordning henne där. Hon var så duktig och stog helt stilla och bara mös när jag höll på med henne. Sen gick vi upp mot huset och där sadlade jag henne, sedan red vi ner till grannen för att vänta på Sandra. När dom var klara så gav vi oss ut på tur och Lycka (tro det eller ej) gick först! Både Lycka och Isabelle skötte sig superbra verkligen, vi red i alla gångarter och det var inte många gånger dom stannade och när dom väl gjorde det så var dom relativt lätta att få fram igen. Så jag är riktigt jäkla nöjd faktiskt! 
Och nu bär det snart av till nästa stall ;) Men först ska jag till affärn och få något i magen som vid det här laget kurrar högt..
Lille stumpan❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0