Nu blir ni allt chockade va?

Första inlägget på rätt så exakt två månader... Har varit inne här lite till och från och kollat statistiken och jag kan säga att det är ytterst få dagar som det varit noll men jag måste säga att jag tycker det är märkligt att några galningar fortsätter att gå in här trots att jag som sagt inte uppdaterat på två månader haha. Jag har även varit inne för att göra lite tidsinställda så att bloggen ska slippa bli sådär död igen. Men hur som helst, meningen med det här inlägget var att jag tänkte meddela att jag tänkt börja uppdatera flitigare och faktiskt använda bloggen på det sättet jag gjorde en gång i tiden. Nu kommer jag att ha mer tid med tanke på att skolan snart är slut och jag har ett sommarlov framför mig. 
Har även tänkt att jag ska be Evelina om lite ändringar gällande utseendet på bloggen då jag faktiskt börjar på o bli lite less på det som är nu. Men då behöver jag lite nya bilder och ideér först och främst men i sinom tid ska vi nog få ihop något fräschare! Jag hoppas att ni har haft det bra under tiden jag varit så inaktiv och att ni fortsätter kika in här :)
Några Instagrambilder som ni missat sen sist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0