slutet på grundskolan

Nu är det inte många timmar kvar tills jag inte längre är någon grundskoleelev. Jag ska iväg till skolan vid tolv för att sedan gå vidare med klassen till universitetet där vi har lite framträdanden och sånt. Efter det drar vi tillbaka till skolan för att få våra betyg och säga hejdå till alla. Jag tror dock inte att jag kommer börja gråta, jag känner mig så jäkla klar med högstadiet nu alltså. Kommer säkert sakna klassen och så men nej jag kommer absolut inte sakna högstadietiden... Det har varit både bra och dåligt, det har varit en del strul i klassen, ja, men det är i stunder som till exempel på balen som man inser att allt det där strulet som varit väger knappt någonting i jämförelse med den glädjen man fått dela med alla. Men ja, som sagt så känner jag mig klar med allt det här och det ska bli skönt att få ett avslut på det hela.

Glömde ju givetvis min kamera nu imorse men ni kommer inte att slippa undan ett par fina mobilbilder till senare ;) Och dessutom ska jag försöka fixa ihop bilderna från balen så fort som möjligt också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0