Stallet

Idag har jag spenderat största delen av dagen i stallet tillsammans med Frida som för övrigt är helt okänd för er med tanke på att hon blivit medryttare hos Marina nyligen och under tiden som min blogg legat nere. Hur som helst så tog det x antal timmar innan vi faktiskt kunde ge oss iväg på ridturen med tanke på att varenda jäkla häst skulle strula haha... Men när vi väl kom iväg så gick det jättebra! Jag red Jino och Frida red Barrique som för övrigt verkade vara något piggare än vanligt hehe. När jag sedan satt på bussen mot almbro och var påväg hem så insåg jag att vi hade varit i stallet i typ fyra timmar. Och räknat med alla bussresor så blev det sex timmar, fatta vad mycket tid ändå... Sen när jag kom hem åt jag lite välbehövlig mat och sen kom faktiskt Max över en sväng och skulle hämta upp mig men det sluta med att han stanna och vi körde en omgång monopol istället... Men det var väl trevligt det också haha. 
Nu ska jag dock sätta på lite musik och försöka somna så jag orkar upp till skolan imorgon ! Vi hörs snart igen, godnatt.
Jag och Jino efter dagens ridtur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0