Här va det dött...

Har uppenbarligen inte skrivit här på ett tag... Men ni har iallafall inte missat särskilt mycket. I fredags kväll kom Rebecca och Alma hit på en liten myskväll. Vi kollade lite film men mest låg vi väl på mitt rum, lyssnade på musik och bara pratade, och det var hur mysigt som helst att få umgås med mina fina vänner. 
 
Sen igår så sov vi till tio typ, och det var vi väl förtjänta av med tanke på att vi somnade vid fyra på natten hehe... Så då gick vi ner, åt frukost och sen vid ett så åkte dom hem. Efter att dom åkt så spenderade jag i princip resten av dagen framför datorn i sängen eller soffan tittandes på film. Skönt men lite deprimerande faktiskt haha^^.
 
Och idag sov jag riiiktig länge för att sedan ta mig ut i skogen med mamma och hundarna i spöregnet. Efter promenaden la jag mig i soffan för att kolla film resten av dagen haha. För jag har nämligen bestämt mig för att köra igenom alla Harry Potter filmer. Kan ni fatta? Har nu för första gången i mitt liv sett en hel Harry Potter film, och dessutom helt frivilligt. Faktum är att jag redan hunnit dragit igenom tre av filmerna så inte jättemycket kvar nu *host*. 
 
Hur som helst ville jag bara visa er mitt livstecken. Hoppas ni har haft en bra helg iallafall ! :)
Bilder från kvällen med tjejerna 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0