Här går vi all in

Har precis klivit ur duschen efter en minst sagt jobbig springtur. Jag har tappat så sjukt mycket kondis och har blivit så himla svag... Men nu går jag all in för det här och ska minsann ändra mina vanor!
 
Igår var vi ju iväg till kvarntorpstrappan där vi först gick en promenad med hundarna och sedan tog vi några varv i trappan. Men som sagt så har jag tappat nästan allt och orkar inte alls som jag gjorde för ett år sen. Menmen jag kommer tillbaka starkare än någonsin!
 
Idag var det förstås skola och den var precis lika ointressant som dom flesta andra dagar. Vi jobbade lite med våra muntliga presentationer inför svenska nationella, och på engelskan och historian hade vi tråkiga arbeten att göra klart... Och sen efter skolan drog jag som vanligt till mammas affär, gick ut med hundarna och sedan var det kloklippning.
 
När vi kom hem städade jag mitt rum lite och insåg att jag faktiskt har ett riktigt stort och luftigt rum(om man nu håller ordning vill säga). Sen var det nåt som knäppte till i huvudet som gjorde att jag böt om till träningskläder och gav mig ut på en svettig j*vla springtur. Loppan fick förstås hänga med och var överlycklig över att få extra motion. Imorgon tror jag dock att mina muskler måste få vila och ta igen sig lite. Det brukar sällan bli bra när man går ut alldeles för hårt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0