kort visit

Har nu lite tid till att skriva om min korta visit hos morfar. Kom ju dit på onsdag eftermiddag och då gjorde vi min skoluppgift direkt så den var klar. Sedan gjorde vi faktiskt inte så mycket men det var väldigt skönt ändå att bara få vara där.
 
På torsdagen vaknade jag tidigt typ klockan 6 eller något. Men som tur var kunde jag somna om och gick inte upp fören klockan 8. Strax efter nio kom en kvinna som hyr in sig i deras stall och vi gjorde stallet tillsammans. När vi var klara så tog vi in hästarna och gjorde iordning dom. Jag red förstås Lucky Luke, min favvohäst. Först så skrittade vi en tur i skogen och sedan när vi kom tillbaka till gården så tog vi några varv i alla gångarter i paddocken. Lucky hade energi så det räckte och blev över men han är så genuint snäll så även fast han var pigg så dummade han sig inte. Sen vilade jag några timmar innan jag tog bussen hem till Örebro igen :)
Min drömhäst♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0