Och så var vi där igen

Återigen har jag varit urdålig på att uppdatera men jaja sånt händer. Och ni är ju vana vid det här laget! Iallafall så tänkte jag berätta lite vad som händer framöver.
 
Imorgon ska jag, mamma och Göran åka till ullared och eventuellt shoppa loss haha. Vi åker tidigt på morgonen så jag hoppas att jag kommer hem i skaplig tid så jag har möjlighet att hitta på något imorgon kväll. Men vi får se.
 
På söndag ska jag, som vanligt, till stallet och ta hand om Halving. Förhoppningsvis ska Sofia följa med och agera lite fotograf så vi får väl hoppas på lite bilder! 
 
I övrigt så är skolan väldigt påfrestande, ovanligt... Men jag försöker ändå hålla modet uppe så gott det går. 
 
En annan sak är att jag och Isabelle har en del kontakt och vi funderar på att börja åka iväg och fota tillsammans lite grann. Min utrustning är visserligen väldigt gammal och rättså urkass men jag får helt enkelt göra så gott jag kan med det jag har. Men om jag nu känner att mitt fotograferande kan komma på banan igen så funderar jag på att uppdatera min utrustning lite grann. Det skulle verkligen behövas!
 
Ja, det är väl ungefär så set ser ut just nu för mig i mitt liv. Jag skriver väl igen om ett tag antar jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0