liten update till er som tjatar så ;)

Okej, det är fortfarande några galna människor som fortsätter att besöka min blogg varje dag. Jag tycker lite synd om er med tanke på att ni inte blivit uppdaterade sedan den 29 december... Så jag är väl så illa tvungen till att göra en liten update ;)
 
Livet rullar på, jag mår bra, känner mig lycklig för det mesta osv. Lärarna gör sitt jobb genom att vara extremt jobbiga och ger oss hutlöst mycket uppgifter som man aldrig hinner med i skolan utan måste ta med sig hem och jobba med. Jag kommer inte ens kunna ha ett ordentligt påsklov utan plugg på grund av restuppgifter som man aldrig hinner med. Och trots allt så är ju inte jag den som slappar i skolan direkt...
 
Men för att lätta på trycket så kommer jag hem till min familj samt pojkvän och kan slappna av. Visserligen kan John (pojkvännen) gå mig på nerverna emellanåt, men vem fasen är perfekt liksom? Jag vet vart jag har alla och här hemma känner jag inga jobbiga krav. Så det får mig att orka kämpa vidare med skolan.
 
Något annat som också bringar väldigt mycket glädje i mitt liv just nu är Halving. En underbar häst som jag blivit medryttare på för några månader sen. Han är en stor gosse bestående av halvblod och ardenner. Han är stor och kraftig men inte klumpig och jobbig. En perfekt häst för mig med andra ord! Jag rider honom oftast en gång i veckan men om jag inte har så mycket plugg att göra brukar jag få ta någon/några extradagar.
En bild på skönheten♥
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yäääääy keep it up!!

2016-03-18 @ 09:08:12
URL: http://sofiabang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0