Påsklov

I fredags inledde jag ett välbehövligt påsklov med massagebehandling tillsammans med mamma. Sedan hände det faktiskt inte så mycket mer den dagen. På kvällen åkte jag och John till Amanda och Basse en stund och så svängde vi förbi Marieberg på vägen hem och träffade några kompisar.
 
I lördags gick vi upp med tuppen klockan 7 och drog iväg på folkrace. Vi var där lite mer än fyra timmar och min kropp var helt förstörd efter att ha stått upp konstant i alla dessa timmar. Men på kvälllen drog vi iallafall till Askersund för att äta och spela bowling med några vänner. Vi kom inte hem förens mitt i natten och då gick vi och la oss och sov direkt.
 
Igår var det stall-dag. Jag kom till stallet runt ett och då red jag och Klara iväg på en uteritt som var underbar trots att Halving var dunderpigg. När vi kom tillbaka gjorde jag iordning allt i stallet och kom inte hem fören klockan var typ 5. Och då var det duschen och matlagning som gällde. Sen gick vi och la oss vid 9 och jag somnade rätt fort.
 
Idag har jag bara legat i sängen i princip... Kollade på filmen Marley & Me så då fick jag gråta en skvätt också. Men snart ska jag ge mig ut på en liten längre promenad med Loppan så jag iallafall kan känna att jag gjort någon nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0